damlasv Evet canım sezeryan kesiğiyle hiç bebeğimle ilgilenemem diye düşünüyorum emzirirken can cekismek istemiyorum 🥲 vajinalde daha rahat hareket ediyorum ve bebeğimi kucagimda rahat tutuyorum☺️ sezeryana karşıda değilim ama ameliyat kesiginden tırsıyorum😅bir kere safra kesisi ameliyatı oldum belirli yerlerde kesikler vardı küçük kesik olmasina rağmen zor hareket ettim onun etkisinde kaldım galiba