Şehir hastanesinde 16bin tl tüp bebek için para ödedik. (Eğitim araştırma 40binküsür demişti)
Bin küsür tl heyet raporu öncesi para ödedik.
İlaçlar raporlu ama yine de ücret ödeniyor. Tam hatırlamıyorum bir kutu gonalf 12bin civarı raporla 2bin küsür ödüyorsunuz max 3bin. Ovitrelle, gonalf gonapeptyl dostinex vs bi kaç iğnr ilaç var.
Transferden önce de progestan iğne varmış devlet karşılamıyor onu bir kutusu 2bin tl civarı 1 haftalık ona başlanacak. Eğer gebelik oluşursa 3 ay daha kullanacakmışız. Bunu ben de yeni öğrendim yanlış anlamdıysam bu şekilde yine bilen arkadaşlar yazar düzeltir.