Merhaba, bence lierac gibi aşırı pahalı kremlerı almaya gerek yok tabi yinede siz bılırsınız:) ben 2.tremestır başından beri düzenli hındıstan cevızı yagı uyguluyorum suan 22. Haftamdayım gayet yumusatıyor ve ıyı gelıyor bır de desteklemesı amaclı bıo oil sarısından aldım onu da uygulamaya basladım.Bunların fazla fazla yeterlı oldugunu dusunuyorum.Benımde doktorum hındıstan cevızı yagını kullanabılırsın tuylenme ıcın dıkkat et dedı ama zaten beyaz tenlı oldugum ıcın boyle bır sorun sımdılık hıc yasamadım :)