Kızlar ben aslında bikaç haftadır ufaktan hareketlerini hissetmeye basladım. 2. Hamileliğim. Gecen kontrole gittim bebegin plesantası rahim agzına doğru asagıda dedi. Bikaç gündür bebegi hiç hissetmedim ve her zaman sırt üstü yattıgımda sertlik sol tarafımdaydı yani bebek sola taraftaydı. Su an sol bombos sag taraf daha sert. Acaba yer mi değişiyor. Plesantanın mı yeri değişiyo bu yüzden mi bebegin hareketlerini hissedemiyorum hiç. Bu konuda tecrübeniz varmı. Evet bu haftalarda düzenli olmaz hareket ama ne kadar dinlesem de hiçbi şey hissedemeyince bi meraklandım