Melike3506 symnr3366 ikisi de ayrı ayrı çok güzel isim ama oyumu İnci den yana kullanıyorum. Kızım olsaydı düşündüğüm isimlereen biriydi 🌸
Melike3506 symnr3366 çok naif ve kibar bir isim inci o yüzden çok beğeniyorum. Ama gökçe de çok güzel bir isim eşinizin gönlünü de yapabilirsiniz 😊