merveetuncerr Merhaba, reglime 1 gün kala beta değerim 265 çıktı. İkiz gebelik olabilir mi değer yüksek geldi bana. İkiz bebek annesi var mı?
busraaaqq merveetuncerr ben reglime 2 gün kala öğrendim o zaman 3 haftalıktım betam 251 çıkmıştı 2 gün sonra tekrar verdiğimde 561 çıktı kese görünmemişti sonra 7 haftalıkken gittim ikiz olduğunu öğrendim
Fuunndaaa merveetuncerr çok değişken li durum benim arkadaşımın inanılmaz yüksek çıktı tek gebelik benim düşük çıktı ikiz gebelik , gönlünüze göre olur inşallah
merveetuncerr Es07 Evet öyle deniyor, değer yüksek geldi bana o yüzden olabilir mi diyorum hayırlısı 💕
merveetuncerr busraaaqq Yarın ben de tekrar kan vereceğim değerin ne kadar arttığını görmek için. Hayırlı olsun bu arada 💕
busraaaqq merveetuncerr değerler de doktor bişey demedi 2. Değerden sonra ultrasonla baktık kese görmedik ama çok küçük nokta görmüştük daha kese içine yerleşmemiş demişti sonra 2. Gittiğimizde ikiz sürpriziyle karşılaştım 😍 allah sana da nasip etsin sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
merveetuncerr busraaaqq influenzaya yakalandım, ağır geçiyor dün gece acile gittik. Kan alınıp betaya bakılsın istedim. İlk betaya baktıktan 30-32 saat geçmiş oldu 511 geldi canım
busraaaqq merveetuncerr benimde öyleydi canım 2 hafta sonra keseyi görünce belli olur o sen içini ferah tut
merveetuncerr busraaaqq 4+5 olcak. Betanın artış oranı böyle giderse cumaya kadar keseye görecek değerde olur diye düşünüyorum. Gribi de ağır geçiriyorum, bi yandan gitme sebebim o