Kızlar bebeğim 4 günlük mememi hiç emmedi ben sağım yapmaya çalıştım sadece iki üç damla su gibi bişey geldi asla süt gelmiyor zaten. Dünden beride göğsüm çok ağrıyor taş gibi olmuş bebeği bile kucağıma alamıyorum sürekli ağlıyorum. Mastit mi oldum lütfen bilen birisi yazsın önerinize ihtiyacım var😭