hurremintorunu hilalaselll4 bende şu köşede bekleyip yorum okuyayım daha doktora gitmedim ilk defa 6+4 de gidicem inşallah kalp atışını duyarım
Bykessra hilalaselll4 6+0 da ekrandan gösterdi doktor dinletmedi küçük diye sonra 8+0 da dinletti hayatımda duyduğum en güzel sesti 🥹
tortillam_ hilalaselll4 7+3 de duyurmadı ama gösterdi bebeği de. Zararlıymış ısı veriyor dedi. 10. Haftada gel duyururum dedi
nilaydax tortillam_ Biz perinotoloji uzmanına gidiyoruz profösör 6.haftada dinletti kalp sesini .Zararı olsa dinletmezdi başka doktora git bence.Hiç 10.haftaya kadar bekleyen duymadım canım
busra4646 hilalaselll4 evet bir hafta sonra gel dedi bana keseyi gördükten sonra o yüzden geç oldu galiba
Deleted33000 hilalaselll4 yanlış hatırlamıyorsam 7 haftada duymuştum hatta video çekmiştim çünkü hiç ümidim yoktu iki düşükten sonra bunu da kaybedecegim diye düşünüyordum ama şükür öyle olmadı hatta doğurdum bile şimdi 7aylik tosbaam