Merhabalar benim hamileliğim biraz zor tüp bebek ile hamile kaldım. En önce alev hocaya gidiyordum süreç olarak çok iyiydi daha sonra peritanolojide plesanta previa olabilirsin denilince alev hoca benimle işin bitti ben seni doğurtmam diye yüzüstü bıraktı bildiğiniz. Şu an 33+5 olduk ve devlette füsun hanımla ilerliyoruz ve plesanta previa olmadığımı söyledi doğumu da büyük ihtimalle devlette yapacağım. Acaba odalar nasıl eşler alınabiliyor mu bilginiz var mı?