byz_10 temizse gayet kullanılabilir zaten akraba çevremde verenler oluyonicinden seçiyorum küçük gelenleri bnde ayırıp veriyorum ilk kızımda bir sürü alışveriş yapmıştım ilk diye insan ozeniyo tabi anlamdan büyüyolar ve çoğu şeyi giydirmeden kaldırdım kutularla hastene çıkışları duruyo öylece 2.kiz olursa diye sakladım hep nasip olursa 2. Bebeğim erkek bnde cevrmde bilgdigim kızı olanlara hediye edicem. Ailem bebek arabası almıştı pandemide çok biyere gidemedim kullanmadım desem yeri yani sonrasında bnde kabin boy istedim aldık 2side duruyo bunda nasip olursa kullanıcam olmazsa onlarda ihtiyacı olana hediye gidicek☺️