GozdeKB zynpdr hadi ya çok iyi valla erkenden tahmin ediyorsa sağda mı oluşmuş sol da mı valla bir resme bakınca kız gibi diğeri erkek gibi anlamadım pek canım 😅
GozdeKB zynpdr sağdansa erkek olabilir benimde soldan oluştu yine kızımda soldaydı ölen oğlumda sağdaydı Allah bilir tabiki bende sağ sol muhabbeti tutmustu bide sık ilişkiden hamile kalırsan kız diyorlar seyrek ilişki sadece yumurtlama zamanı olan erkek derler
kilicoz rnt_ duyulursa yazın bnde 6/3 de kontrolüm var da çok endişeliyim bi öncekinde duyamamıştım kürtaj oldum 🥹
Erlsym Merhaba bede bugün 6+3 doktor baktı kalp atışı gördüm dedi ama ben net duymadım aslında böyle gümbür gümbür duymadım.sonra bir şah dinletti başında ses geld sonra yine gelmedi bu usgde bu kadar dedi.ama var dedi endişelendim sizce normal mi görüntü yükleyemiyorum 
rnt_ zynpdr bana karından baktı. şükür keseyi gördüm. Kalp atışını da ekranda gördük ama duymak için haftaya tekrar çağırdı. Belki alttan bakılsa duyardık ama Alttan bakmaya gerek yok haftaya duyarız dedi.🫠🫠 Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah🤲🏽🤲🏽
zynpdr rnt_ maşallah çook çok sevindim 🌸💐. Rabbim kolaylık versin artık hep pozitif olalım . gerginlikten bi hal oldum valla 🥹 olumlu bişey duymak ne zor ya
zynpdr GozdeKB yaaa demekki tutuyo ama ikimiz içinde artık en hayırlsıı olsun . Dr bana söyledikten sonra dedim ki ben doğumda öğrenmek istiyodum bu kadar kötü şry yaşadjm sadece en hayırlısını istiyorum diye . Yazık dr özür diledi bilemedim dedi. .. ama çok duygulandım . Sen nasıl hissediyorsun cann . Yeniden başa sardık 🥹🌸
GozdeKB zynpdr inşallah sağlıklı olsunlarda hiç önemli değil kız erkek belli olmaz canım ben ilk defa bu kadar erken tahmin yapan bir doktor gördüm pek inanma
zynpdr GozdeKB dr un kendi de hurafeye göre erkek gibi sağdan yumurtlama olmuş dedi can şakalaştık öyle . Dediğin gibi çook erken 🥹😅
GozdeKB zynpdr benim doktora o hurafeyi söylediğinde dalga gecti kızdı 😅 senin doktor iyi şakacıymış 😀
zynpdr GozdeKB merhabaa Can . Nasılsın . Ya bişey soracaktım . Bi sonra ki kontrolün ne zaman a 🌸 dr bana 12 . Haftada gel dedi . Daha gitmeme gerek yok değil mi