Zeyfuk bebek olarak bişey diyemem aslında bütün bebekler gözümde minnoş tombiş yanaklı sevimli canlanıyor 😍umay diyince ayakları yere basan bilgili kendini geliştirmiş ağırbaşlı bir genç kız geliyor gözümün önüne 😌 umay ismini biz de çok beğeniyorduk eşimle ama bizim ismimizle uyumlu olsun istedik o yüzden koymadık :)