duygu111222 leydi799_ bende Münir bey takipliyim ayın 27si sanırım randevu açılıyor sabahtan gidersiniz 8.00 gibi yani müsaitlik bulabilirsiniz ilerleyen zaman da kendisi şu tarihte gel diyor o tarihte gidip direk kayıt açtırıyorsunuz
seher5915 leydi799_ kayınpederim orda çalıştığı için hep o alıyor, başka nasıl alınıyor hiç bilmiyorum
Petibor duygu111222 Hoca hastası olunca, doğum şekli planlı sezeryan olsa da doğum aniden başlarsa hocayı çağırıyorlar mı kim nöbetçi ise doğuma o mu giriyor fakültede
duygu111222 duygu111222 Petibor bir tanıdığım doğum yaptı acile gitse bile hocaya sormadan hiç bir şekilde işlem yapılmıyormuş kongrede vs değilse gece de olsa doğuma giriyormuş sonuçta doğum için ücret ödüyoruz ben bu şekilde bilgilendirildim yakınım tarafından doğum yaptı kendisi Münir Kiper Aslan için yorum yapıyorum bu arada
Petibor Hanımlar hoca hastası olunca, doğum şekli planlı sezeryan olsa da doğum aniden başlarsa hocayı çağırıyorlar mı kim nöbetçi ise doğuma o mu giriyor fakültede?
Petibor duygu111222 Daha önce Adnan hoca vardı o acil bir durumda biz gelmiyoruz kim nöbetçi ise o doğumu gerçekleştiriyor diye bilgi vermişti kardeşime. Peki hoca için doğum ücreti konusunda bilginiz var mı?
duygu111222 140524ba evet var 27si ya da 28iydi sanırım saat 8 de direk bölüme gidip randevu alırsanız daha iyi olur
140524ba duygu111222 peki ameliyat konusunda bilginiz varmı dikişi estetik mi yapıyorlar acaba ben dikiş ve sonda konusunda korkuyorum şehir hastanesi ve diğer devlet hastaneleri somdayı uyuşturma dan takıyor dikişide normal dikiş atıp on gün sonra almak için çağırıyorlarmış bu konu hakkında bilginiz varmı acaba
duygu111222 140524ba arkadaşım normal dikiş demişti ama bence daha iyi benim ilk gebeliğim de estetikti ve kilom vardı çok zor iyileşti estetik olunca devamlı açılıyordu doktorum bir kerem yazıyordu devamlı kullanmak zorundaydım