Smyybetulyalman Merhaba kızlar 37+5 im tahmini 18 şubat Doğum ama artık sabrım kalmadı gibi bir an önce doğurmak istiyorumm 🤦🏾♀️😂😂 sizde durumlar nasıl 😊
tlymrt Smyybetulyalman mrb canım 37 haftalık olduk sabırla bekliyorum bebk normal doğum şeklini aldı gece mide baskısından uyamıyorum rahimde nadir de olsa kramp var çarşamba kontrol bakalım ne dicek benimki gelmez daha 😃
Dilan33 Smyybetulyalman 38+4 bugun bizimki. Bel agrilari kasik agrilari artti baya. Sancilar da gel git yapiyo ama sık değil yalancı sancılar artti sanirim. Mide yanmalari ic bacak agrilari kalcam kopacak yerinden sanki. E zaten klozetten kalktiğm yok idrar sıklgı En berbat olanda bizde genetik sanirim yeni hamile gibi koku hassasiyetim cıkti ve kusuyorum. Yinede olsun cok heyecanliyim 😊
Mlkkrmtc Smyybetulyalman benim de aynı 18 şubat dedik normal doğum olacak ama erken yada geç gelirse bilemiyorum 😃 nst hafif sancılar çıkıyor ama bilmiyorum ne zamana gelir kizcem 👼😍👼
Sehma Merhaba canim bende 36+5 deyim. 2 cm acikligim var bakalim ne zaman gelicek bizim prenses de artik sag saglim gelsin bizde onu sabirla bekliyoruz. Rabbim tum evlatlarimiza guzel omurler nasip etsin. Herkese kolay bir dogum nasip etsin 👼🏼🤰🏼💞❤
YaseminBatrk Sehma amin inşallah 💖rahim ağzı açıklığınızın olup olmadığını sancınız çıktıktan sonra doktor mu baktı acaba nasıl anlaşıldı yani açıklığınız
Smyybetulyalman Ay sizin nişan falan gelmiş açılma olmuş bende tık yok hala benimki sevdi gelmeyecek sanırım 😂😂
humaninannesi61 Ay ben de 37+6🤰🏼 Ne açıklık var ne yalancı sancı🤷🏼♀️ Benim kız yerinden memnun galiba gelmeye niyeti yok gibi🤦🏼♀️ Artık gelsin istiyorum, zaman geçmiyor 😍
Emineymen Smyybetulyalman amin hepimizin inşallah 🤗🙏🏻 Sizde de ağrı oluyor mu karnın alt bölgesinde ince ince ağrım var sancı mıdır bilmiyorum bugün randevum var sorucam doktora
humaninannesi61 Smyybetulyalman Ay ağlayalım vallaa 😂 Dojtorum 38 de başlar sancılar dedi. Dört gözle bekliyorum 🤷🏼♀️
Smyybetulyalman Emineymen sancılar ağrılar oluyor özellikle genital bölgem düşecek gibi oluyor ben doktora sorduğumda sürekli normal cevabını alıyorum bakalım seninki ne diyecek 🙄
Emineymen Smyybetulyalman evet daha önce benimkide öyle dedi ama gün yaklaştıkça normal gibi gelmiyor 😊
EliFurkan Bizde 37+3 üz ama tiik yok 😅 geceleri ayakta geciriyoruz gündüz de uyku yok sanci hiç yok çok memnunuz yerimizden galiba😄 yarin kontrol var bakalım inşallah doktor dogar bu hafta der 😅
Nagihann 36+5 bizde çok heycanlıyım korku içindeyim hep yenemiyorum bi türlü korkumu 😔 allah hepimizi bi avazda kurtarsın inşallah 🙏🏻
Smyybetulyalman tlymrt benim doktor hala erken diyor doğurunca tamam diyecek herhalde bakalım seninki ne diyecek 🙄🤗
Bahar1187 37+2 yim gece ağladım artık gidelim de doğurtsunlar diye 16 şubata gün verdi doktorum ama çok zorlanıyorum artık psikolojik olarakta rahat değilim