papatyakokulugece bebelctan da bekliyordum zaten çünkü üreticileri aynı aptamille. Hipp var bir tek ve keçi sütlü mamalar. Hipp organik olduğu için bu öteki markaların aldığı yerden almiyormus ARA yı. O yüzden onda sorun yokmuş. Ama ben de hipp i sevmiyorum kullandığımızda çok kötü kokuyordu. Oğlumu da çok kusturdu. keçi sütlü olan maması değil bu arada combiotic olanı.
Mamamil aldım kullandım yerli üretim doktora da danıştım güzel buldu, içeriği de temiz besin değerleri de güzel diye ama oğlumu kabız yaptı maalesef. Sma optiproya geri döneceğiz gibi duruyor. Zaten doktoru 1 yaşından sonra mamayı keselim ek gıdaya yonelelim dedi bir sekilde kesmeye çalışacağım