Kızlar cuma sezeryan oluyorum nasipse inşallah bugün kan tahlili Ekg felan çekildim doktorum perşembe son kontrole gelirsin dedi son olarak durum değerlendirmesi yaparız dedi çok heyecanlıyım 2. Anneliğim olcak Allah’ın izniyle ama annelik işte ilk de son da değişmiyor 3,5 kilo olmuş doktor 300 400 gram yanılma olabilir dedi sizde durumlar nasıl fiyat da sordum 50 bin dediler doğuma başta paket almadık 🥲 eşim şuan pişman 🤣