Hiç çocuğum yok 2 defa kimyasal gebelik yaşadım gerçek araştırmasını yapacağım ama bu durumu yaşayıp hamile kalan sağlıklı doğum yapanlar bana biraz sürecinden bahsedebilir mi tedaviden sonra mı yoksa tedavisiz sağlılıklı gebelik yaşadı mı?
Psikolojik olarak iyi değilim 29 yaşındayım kötü alışkanlığım yok sadece biraz şeker fazla tüketiyorum benden kötü yaşayan hatta aderi düzenli olmayanları bile hamileliğine şahit oldum kendimi eksik hissetmeye başladım yardımcı olur musunuz?