gul_dmr hulyadurmuss belli değil mi yani 😂 İlk gebeligim cok heyecanlıyım teşekkür ederim yanıtın için de
gul_dmr incilay12 forum kısmına girince sol üstteki 3 cizgiye bas orda resim yükle var gelen ekrandan resim yükle de cıkan linki kopyala sonrasında da yazı kısmına gel yapıştır yap
gamzeli0047 Elinde fazla oksapar iğne olan varmı çook ihtiyacım var parayla aldım daha rapor çıkarmadım kargo ücretini ben öderim sgk yok çıkarmış onuda bilmiyorum