kahvekedi Kızlar pazartesi günü ilk kontrolüm var. 6 + 3 olacağım. Kalp atışını duyabilir miyiz sizce 🥹🥹
canan_55 kahvekedi 8 10 hafta da daha rahat duyulabilir canım bu gitmende cihaza da bağlı biraz duyulmayabilir
kilicoz kahvekedi bnm de ayın 13 de kontrolum var o zmn 6/3 olucam aynı şeyi düşünüyorum zaman da geçmiyor bnm tüp bebek