selma128 evet bu yukarı doğruydu bende görür görmez acaba mı dedim. Doktorum da ısrarla kız olsun istiyor hatta “yaa çıkıntı var birdaha bakıcam” dedi 😂 tekrar baktı tekrar çıkıntı gördü aynı dediğiniz gibi yukarı doğruydu. sonra tabi sakladı kendisini bebiş. Dedik artık bir sonraki ay kesinleşsin