kizinaasikanne lavinya90 Klasik isimler güzel aslında annem de Hamza koyun dedi Hamza ismini severim ama böyle çok heybetli duruyor 🙈 ayy valla kafam acayip karışık
lavinya90 kizinaasikanne hamzalar da tatlı oluyor aslında. Daha risksiz bir alan 😆biz de düşünmüştük. Yakınlarda var diye eledik.
kizinaasikanne lavinya90 Anlamı falan aşırı güzel o yüzdeb koyuyorlar ama ağızdan çıkışı kaba bi isim
kizinaasikanne lavinya90 risksiz ilerlemek daha güzel bence 🙈 Hamza’yı kabul etmedi ama Asaf dedim olabilir dedi dün hayret 😂😂
3bebekliannee kizinaasikanne Kerem,Aras,Kaan,Gökalp,Emir,Ege,Kıvanç,Alaz,Giray,Ali Asaf bunlarıda düşünebilirsiniz 🥰
kizinaasikanne 3bebekliannee Teşekkürler galiba sadece Asaf olucak 🙈 eşimden dün ilk defa pozitif bir sinyal aldım 😁
kizinaasikanne lavinya90 Benim başarım tebrik edin 😂😂 o baştan Agâh istiyordu aile de Agâh var o yüzden olmaz dedik Asaf dedim tamam olabilir dedi 😁
kezbugokce bende erkek bekliyorum. biz Gökalp koyacağız bir ona ısındı içim. anlamı da çok hoş. Gök gökyüzünü ve ilahi gücü, Alp te kahramanlık cesaret liderliği temsil ediyor. Aynı zamanda kalbi ılık erkek demek ♥️
mrvnr35 kizinaasikanne okyanus çok sevdiğimiz bir arkadaşımızın oğlunun ismi ve o kadar çok beğeniyorum ki çok modern ve güzel bi isim bence tereddüt etmeyin derim oğlum olacak olsa ilk düşündüğüm ismlerden biriydi 🥰 en güzelini de söyleyeyim ben şu an hamileyim kızım olacak ama hamileliğimin ilk başında rüyamda erkek bebek gördüm ve ismini ahlas koymuştuk o günden beri oğlum olursa ahlas olacak rüyamda gördüm diyordum ama kızım olacak inşallah yine de çok mutluyum tabiki oğlum olduğu zaman ismi hazır o kesin 🥰🥰🥰❤️
kizinaasikanne mrvnr35 çok uzun geliyor bana Ahlas’ta eşime çok kaba geldi Asaf dedik bakalım ya Asaf koyar eşim ya Okyanus ikisinden biri 🥰