Eymenata Kizlar bugun rutin muayenemiz vardi 32+4 teyiz. Benim normal tansiyonum 9/4 iken son 1 haftadir 13/8 cikiyordu doktorum bugun bebegin kilosu biraz yuksek karin cevresi 2 hafta önde yüksek tansiyonunda var risklisin suan dedi moralim bozuldu holter cihazi takilip 24 saat takip edilmesi gerekiyor dedi bu cihaz 40 dakikada bir tansiyon olcuyor uzerimde takili vaziyette🤦🏻♀️ Bunu taktiran oldu mu aranizda? Bir de 24 saat boyunca idrarimi bir kaba doldurup yarin vericem protein kacagi var mi bakacaklarmis bir de sekerimin yukselmesinden suphelendi bu arada gebelik sekerim cikmamisti. Yarin aclik tokluk kan sekerine bakilcak gerekirse sana yatis veririm dedi doktorum uzuldum acikcasi son haftalarimda bunlari yasayacagimi dusunmemistim😔
SevdaNurum Şuan aynı durumu ben de yaşıyorum 34.cü haftadym. Bugün tansiyonun 14/7 cktı. Yarın dr mutlaka gel dedi. Siz neler yaptınız dr muz nasıl işlem yaptı acaba
Eymenata SevdaNurum bana holter sonucu tansiyon ilaci yazildi onu icmeye basladim hemen normale dondu tansiyonum hergun 3 defa olcuyorum 11/7 12/6 cikiyor