pnar2323 Kızlar 8+2 günlük gebeyim iştahim sıfır bulantım var doğru düzgün beslenemiyorum bebeğin gelişimini etkiler mi korkuyorum
Melike3506 pnar2323 endişelenmeyin ilk haftalarda herkes aynı süreçten geçiyor, bebiş 2. Trimesterdan itibaren sizin yediklerinizden besleniyor. İlk trimestırda depolarınızdan alıyor
egeemomms pnar2323 8+3 oldum midem ara ara bulanıyordu ama dün akşam ilk defa bu kadar kötü oldum ilk defa da kustum ve geceden beri geçmeyen mide bulantım var çok kötüyüm 🥲