ece53_ ben isimli hastane çıkışını ikinci gün foto çekimine giydirmiştim.
Hatırladığım kadarıyla
Bebek için
2 hastane çıkışı 1 tane de isimli takımı koymuştum.
15 tane bez koymuştum bezler neredeyse bitti. Kendime 2 tane pijama 1 tane foto çekimi için pijama koymuştum. 1 paket depend koymuştum.
Emzirme sütyeni ve iç çamaşırı 2 takım koymuştum.
1 normal 1 foto çekimi için terlik koymuştum
Makyaj ve saç malzemelerimi koymuştum.
foto çekimi için babaya 1 takım daha koymuştum.
Emzik koymuştum sezaryen doğumum ben gelene kadar emzik vermişler öyle susmuş. İyi ki koymuşum.
Kaşıklı biberon koymuştum mama ihtiyacı olursa diye. Lazım olmadı şükür.
Bestlac koymuştum süt gelişine yardım etsin diye
Gümüş kapak ve lansinoh merhem koymuştum.
Bunların hepsini yine koyarım gibi hiç fazla dediğim bir şey yoktu. Bu sefer ek olarak silikon uç koyarım. İlk kızım ememediği için onu eczaneden acil edindik.
Hastane çıkışlarında benim kızım temmuzda doğduğu için alt üst takım ve tulum olmak üzere 2 kombin olabiliyordu. Nerden baksan 5-6 takım eder. Daha azı risk daha fazla fazlasına da gerek olduğunu düşünmüyorum.
Merak ettiğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz azıcık tecrübemle yardımcı olmaya çalışırım.