sidibal Kızlar göbeğim artık çok ağrıyor 34. Haftada bscağa ya da kola geçmek istiyorum kendim cesaret edemiyorum sağlık ocağına mı gitsem siz nasıl yaptınız?
canan_55 sidibal ben bacaktan denedim yapamadım sert geldi kanadı göbekten yapıyorum başından beri yerini sürekli değiştiriyorum mecbur iyileşsin önceki yaptığım yer diye
penbe_karisi Havin49_ kizzz nasıl korkacak bişey yokk ben 21 haftaya kadar kullandım ayyy çok kötüydü her akşam eşim yapardı Allah’ım çok kötüydü ya🥹
1tosbikannesi sidibal bacağa cesaret edemedim koldan devam etmiştim bende o haftalarda eşimden destek almıştım ilacı eşim yapmıştı 🌸
sidibal 1tosbikannesi kol açıyor diyen duymuştum. Göbeğim çok büyüdü artım tutamıyorum o yüzden girmem lazım ikisinden birine
atesvesu sidibal şuan coraspirin kullanıyorum 34 ten sonra oskapar a geçecek doktor çok mu zor oluyor birde hergun mü vuruyoruz
buse76 atesvesu aslında iğnenin acısı yok ucu çok ince ama ilacı yakıyor 19. Haftadayım ilk günden beri kullanıyorum iğnenin girdiğini hissetmiyorsun ama ilaç bir iki dk çok yakıyo sonra geçiyo
penbe_karisi Havin49_ 12 gün sonraa gelicek minnosum 🥹🥹🥹 heyecanla kendisini bekliyoruz Sen nasilsinnn bebiş nasilll
Havin49_ penbe_karisi hadi gözün aydın sağlıkla gelsin minnak çok şükür iyiyim Cnm yanan küvezden çıktı yağız ın kilo alımı yavaş ve tiroid bezleri çalışmıyor ilaç tedavisi yapıyorlar
Joye sidibal Ben 36 dayim. Göbegin yan taraflarindan yapiyorum bele yakin kisimdan. Ebem olur dedi. Ve hic acimiyor gercekten
sidibal Joye aaaa neresi tam olarak hiç duymadım. Benim de artık göbeğin büyüdü artık zorlanıyorum tutarken
bebegimle_ben sidibal benim esim yapti cok basit ya vurmasi gobege ama morarma oluyor oda benden kaynakli heycan yapiyom hic vurulmamistim cok basit vurmasi ama esim bana yapiyor
atesvesu buse76 buz felan koysak vurunduktans sonra ilaca bir etkisi olur mu geçirir mi acaba yanmasini
sudeli4 sidibal ben koldan eşime yaptırıyorum göbekten yapmayı 15. Haftadan sonra bıraktık kol daha rahat geliyo bana
buse76 atesvesu koyan var ama ben hiç koymadım daha bir müddet sonra alışıyosun zaten ama sen koymak istersen koyabilirsin