aysegulmballo0 Kızlar serklaj yaptırmam gerekiyor önümde 2-3 hafta var bu süreçte uygun bir fiyatlı bir yer bakıyorum. Tavsiyesi olan var mı ?
Cansuuert aysegulmballo0 ben zeynep kamilde oldum acil 16 hafta tuttu çok şükür şimdi doguramiyorum doğurmak için bekliyorum