Sarellamm 26 haftalık gebeyim sabahtır kasıklarım da ağrım var bebek hareket ediyor hissediyorum ama aşırı ağrı akşam oldu normalde özele gidiyorum şimdi nereye gitsem bakarlar devlet hastanesine yakınım ama bakarlar mı???
denizannee Sarellamm geçmiş olsun. Acilinde kadın doğum olan her hastane bakar. Özel hastanelerin de acili var biliyorsunuz onlar da bakar.
Hdou4225 Sarellamm Mesai bitti devlet hastanesi kadın dogum hastanesi degılse nobetçi pratisyen vardır. O da anlamaz. Ozel de nobetçi kadın dogumcular oluyor genelde oraya gıdın bence
denizannee Sarellamm devlet hastanesine yakınım demissiniz. Oraya gidebilirsiniz yakın madem. Rica ederim.
denizannee Sarellamm bende ufak bir sorun yaşamıştım akşam saatiydi 8-9 gibi gitmeden önce aradım gelsem bakılabiliyor mu diye ve bakılabiliyor dediler gittim gördüm rahatladım bul hastanenin numarasını netten ara öğren istersen canım olur mu?
Sarellamm Hdou4225 işte ben küçük bir şehirde im devlet hastanesi bakmıyor biliyorum özel de de 2 doktor var hep 5 olmadan çıkıyorlar
Hdou4225 Sarellamm Normalde ozele gıdıyorsanız doktorunuza arayıp sorun derim. Devlete gıdın ebe vardır muayene eder Allah korusun acıklık falan varsa sevk eder