Arkadaşlar daha bebeğimin doğmasına 171 gün var şimdiden bunları düşünmek için çok erken biliyorum ama o kadar uzun zamandır bebeğim olmasını bekledim ki. İnşallah sağsağlim doğar🤲 ben doğduktan sonra etrafımda kimseyi istemiyorum. Anne, elti, görümce vs. Bebeğime eşimle bakmak istiyorum babalık izinleri oluyor ya ilk günler sadece ben eşim ve bebek vakit geçirmek istiyorum tabi normal doğum olursa, eğer olmazsa bu isteğimi gerçekleştiremeyebilirim ama siz ne düşünüyorsunuz illa tecrübeli biri şart mı? Annemin ilk torunu olacak hayırlısıyla ama eşimin ailesinin torunu çok. Annem gelmek isteyebilir ama dediğim gibi yanlız olmak daha mı iyidir sizce? Ne düşünüyorsunuz?