rgurdal oğlum agustosun 1nde doğmuştu suanki bebegm temmuz ikinci haftası, oğlumda gun icinde kisa kollu zıbın ve corap vardi uyuynxa uzerine ince bir muslin ortuyorduk onun disinda hep kisa kollu zibinliydi,birde dus aldrnca bi tur takim giydrrrdm soğuk cekmesn diye onuda bir saat snra cikarrdm yine ama sicak zamanlrdi evde bu sekildeydi disari çıkınca tek kat gydrip cikardm