Esma006 yenidennnn asıl özel iğne yapardı bende devlete gittim ama özel doktora muayne oldum hemen iğne yapıyor leke gelince
yenidennnn Esma006 bende anlamadım valla şükür combos negatif fetal dna verdim onda bebeğimin kan grubunada bakılıyor sanırım inşallah negatiftir o zaman bir sorun yaşamayız heralde
-Papatya33 cilekokulum00 bilmiyorum ufak lekelenmede bile igne yapmaları lazimdi bilemiyorum doktordan doktora değişiyor sanirim