Kızlar günaydın iki buçuk yıldir evlat sahibi olmak istiyordum şükür ler olsun dün hastaneye gitim 21 gün adet gecikmesinde ultrasyonda da bir şey çıkmadı kanda beta 900 çıktı doktor çok küçük daha geç dölenme.olmuş dedi iki hafta sonra gel dedi benim gibi olan varmı en son adet tarihim 21 Aralık