tubamom21 hayatınızda göreceğiniz en iyi hekimlerden bir tanesi dir kendisi canım doktorum kendisinde tüp bebek yaptırmıştım 5 yıl önce o zaman Memorial deydi telefonlarıma hep bakardı dönerdi çok ilgili bir doktor siz sormadan her sıkıntıyı teker teker anlatır not alır biz çok memnun kalmıştık doğum için memleketime gitmiştim ama imkanım olsa kendşsinde doğum yapardım