Busraecrin 40+2 oldum bacagimin üzerine basamiyorum çok ağrıyor yürümeye calistigimda o ağrıyı belimde hissediyorum neden böyle oldu anlamadım yatakta dahi zor güç dönüyorum ağrısından doğum sancısı falan mı acaba tam bu bacagim ile vajina aramda oluyor ağrı
cansuuhakann Busraecrin başlamış olabilir canım. Ama daha çok ağrı gibi değil de 3-5 dk da gelip 40-50 sn süren sancılar şeklinde kendini belli edermiş.