34+1 benim de 🥰 2. Gebelik ama sizin gibi geçmedi valla bana zaman. Çok zorlandım bu hamileliğimde. Önemli olan sağlıklı olması tabi, bu süreç geçici. İnşallah sağlıkla kucaklarımıza alalım 🤲🏻 normal doğum olacağı için ne zaman geleceğini bilmiyorum ama inşallah çok bekletmez 😍