1oglanannesi Kızlar iki gündür kaşınıyo neden ola bilir o kadar şeker şeker kaşınıyoki sizdede öylemi ? Biraz sezeryen yerim deyişti zaten bi kısmı birazcək şişti sanki ve kızardı karnim büyüyo diye oluyo düşünüyorum ama bu kaşınma çok fena 🥲🥲🥲
kyaas 1oglanannesi bence karnın büyğmesinden kaynaklı ve ekstra kuruyor zaten gerildikçe bendede kaşınıyor ama ne kaşıdığımı anlıyorum hissizlikten hafif ağrıyor gibide anlamadım😊 4yıl önceki sezeryan yerim
melisasak35 1oglanannesi benimde kaşınıyor ama sürekli değil karnının gerilmesinden kaynaklı dedi doktorum en sonki sezeryanımı 3 sene önce yapmıştım
busraaker 1oglanannesi ben de 3 yıl önce miyom ameliyatı geçirdim karnım büyüdükçe benimde kaşınıyor geriliyor sanırım normaldir bence ☺️