Kızlar dün ikili tarama için devlete gittim ücretsiz diye normalde Dr um özelde gerek duymadım ücretsiz varken ultrasondan bakıldı sonuç verildi o kadar kan alınmadı Dr a sordum o sonra dedi ultrasoncuya sordum biz kanda bakmıyoruz dedi ikili tarama yapılmamış olmuyor mu ozaman ne yapmalıyım özele mi gitsem burun kemiği ve ense kalınlığı ultasonda normal çıkmış 1 ay sonraya 3 lu tarama için çağırdı