Selam kızlar o kadar doğum hikayesi okuduktan sonra benimkini de yazmak nasip oldu ☺️ bu ikinci gebeliğim bugün kontrol vardı ve ne sancı ne açıklık yoktu.Eve gittik ama ben sabahtan beri birşeyler hissediyordum..neyse kızım 1.sinif okuldan aldım yemek yedik mutfagimi temizledim dolap vs sildim bütün evin işini yaptım.Bu arada da sancilarimi takip ettim ve 10 dk bir geliyordu sonra 5 dk ya düştü.
Duşa girdim doktoruma yazdım ve hastaneye geldim burda ebelerin destegiyle yatış verildi 2.5 cm açıklık vardı saat 19:45 de.acilmalarim hızlı oldu ama çektiğim sanciyi inkar edemem açıkçası ama detay vermek istemiyorum.. 23:00 da kızıma kavuştuk şuan yanımda uyuyor şükürler olsun Rabbime darısı tüm hamislerimize olsun ☺️