senaninannesi_ gulo21_ doktorunuzla görüşün ama zorlanmayacaksanız bebeğinizin kilosu normalse riskli gebeliğiniz yoksa bence tutmaya çalışabilirsiniz
senaninannesi_ kvsr1603 benim riskli olduğum için erken doğum olabilir bebeğimin kilo alması lazım geçen yılda tutmayıp kefaretini verdim bu yılda öyle yapıcam bebeğim ek gıdaya geçince tutucam 2 yıllık inşaAllah
senaninannesi_ aleyy53 kefaretini verdikten sonra yine tutucam geçici hastalık olduğu için benim 2 yıl üst üste geldi geçen ramazan da gebeliğimin ilk aylarıydı yine riskliydi kaybettim 25 haftalıkken 3 ay sonrasında tekrar hamile kaldım yine şuan ramzana denk geliyor daha riskliyim o yüzden geçen yıl için kefaret verdim bu yıl içinde verip bebeğim Allah ın izniyle ek gıdaya geçince 2 yıllık tutucam orucumu
senaninannesi_ gulo21_ benimde erken doğum riskim var kayıpta yaşadım 2 yıl üst üste geldi tutamıyprum malesef kefaretini verip sonrasında tutucam 2 yılı da sizde öyle yapın zatem erken doğum riski var bebeğin kilo alması toparlanması lazım bence
gulo21_ senaninannesi_ hmmm susuz kalırsak bebek etkilenir dediler bı o kafamı karıştırıyor doğum kasılmaları başlar dediler
ikinciheyecan12 Ben o zamanlar 20 haftalık civarı olucam tutarım diye düşünüyorum bence gebelegin ilerleyen haftalarında zor oluyo tutmak
karayelll Tutmak çok istiyorum 23 haftalarda oluyroum sanırım öncesinde bı doktor kontrolü olacam sonrasında doktorumda desteklerse tutmak istiyorum annem yanımda olacak inşallah tutabilirim kış ayı hafta erken diye zorlamaz diye düşünüyorum bakalım
Es07 senaninannesi_ Bu sene ben eleniyor gibiyim Hiç doymuyorum son günlerim Ramazana karışıyor doğum da