benim de 33. haftada sancılarım cıkmaya basladı bebek de bas asagıydı 100′ü gordum nstde ağrıdan doğrulamıyordum serumla iğneyle tuttular, 36. haftaya kadar hareketsiz kaldım uzandım hep. simdi 38 oldu cok sukur moralinizi bozmayın kendinize dikkat edin 💐