Kızlar seri yardımınıza ihtiyacım var. Aracımız hatchback, bagajları dar oluyor biliyorsunuz. Travel sisteme hiç sıcak bakmıyorum. Kabin boy istiyorum ama onlarında çoğunda puset yok ve ya ayrı alıp ekstra para vericeksin. Sadece 6 ay için puset almaya gerek var mı. Gerçekten çok aktif kullandınız mı, ciddi fikirlerinize ihtiyacım var. Yorumlarda buluşalım <3