Ecehan 29 haftalık hamileyim 2 gündür kalçamla genital bölgemin arasında bir ağrı var sanki bacaklarımı çok açmaya zorlamışım da incitmişim gibi bi ağrı bacaklarımı ve kalçamı uyuşturuyor yürürken canımı acıtıyo dururkende ağrıyor bilemedim yaşıyan varmı önemli bişeymidir acaba bebeğin hareketleri normal
Mutlulukgeldi Ecehan benim dün oyle oldu canım oyle bi sanci girdiki ağladım hickirikla kalkamiyodum yerimden 15 dakka oyle sanci girdi oraya ilk defa oldu bana ambulans cagirdik enfeksiyonum yoktu bebegin kalbine baktılar iyi atıyordu ama kadın doktoru haftaya gelcek onu bekliyorum
Fatmakrt Ecehan normal canım magnezyum başlar doktoruna söyle bizde de olmuştu sizin haftalarınızda 😊
Kdrtlg Ecehan canım bende oldu çarşamba gittim erken doğum riskin var dedi ilaç falan yazdı bu hafta çarşamba tekrar çağırdı eğer ağrılar hergün artarsa bir git doktora ne olur ne olmaz için rahat eder en azından
Senoss5334 Bende de aynı sorun var bugun bende post açtım hatta 29+4haftaliğim 10 gün önce gittiğimde vardı bacak arası ağrim doktor çatı ağrısı git gide artar normal demişti ama 2 gündür aşırı bel ağrısı bacak arası ağrısı var adım atamıyorum yatıyorum sürekli belim kopacak gbi 😔
Hanife_ Ecehan aynı haftalarda aynı ağrım başladı canım ne yazıkki çatı ağrısı 34 oldum hala devam ediyor oturup kalkamıyorum yatakta dönemiyorum
Kdrtlg Ecehan Benimde genital bölgeden başlayıp arada popoyada atıyordu tuhaf bir ağrı sanki genital bölgem açılıyormuş gibi hissediyordum
Dilara1992 Ya bnde 29 hastalığım aşırı bel agrım var ve vajinama resmen bıçak saplaniyo öyle değişik bi acı ki
Doga_deniz Ecehan bende de var 30+4üz üç haftadır falan var çok umursamamıştım ama arttı yürüdükçe belim batıyo ağrı artıyo kontrole gittiğimde sorucam böyle devam ederse
Ytugcek Ecehan bende de olmuştu o haftalarda.. doktoruma sorduğumda sabır, sabır,adet sancısı gibi sancı yoksa önemli değil dedi sadece, 1 hafta sonra falan geçti, ama ara ara oluyor gene, genişliyor sanırım