momynurr dümdüz nivea kremlerden aldım 400 ml olanlardan. 5. aydan itibaren karnım ve bacaklarıma bocalıyorum. 3ayda 6 paket bitirdim. Tüm vücuda kullanıyorum. Birisini balkonda tutuyorum. Özellikle karnım bazen aşırı kaşınıyor. O zaman balkondakinden sürüyorum serinlik kaşıntıyı azaltıyor. Bio oil aldım arada onu da sürüyorum. Yüzüme de nivea yüz kremi kullanıyorum ama çok azıcık yüüzm karma olduğu için