zeeyy 30. Haftada yaşadım ve şu an 33. Haftalık olarak yaşıyorum erken doğum riskim var belinde ve kasıkların da regl benzeri bir sancı olacak kasıkların patlayacak gibi hissedebilirsin dakika tut uzun süre geçmezse ve düzenli olursa acile git ama şu an sancım yok diyorsun o yüzden rutin kontrollerini akstama sadece ve korkma