bsrakkl oglum 3,5 kizim 1,5 yasinda dogumuma bi ay falan kaldi 🥲 ilk aylar cok agladim nasil yapicam diye sonra pisman oldum isyana girmissem diye . Bakalim Allah verdiyse vardir bi bildigi. Bizim icin zor olucak belki ama hepsi birden buyuyecegini dusununce rahatliyorum biraz acikcasi 🥰