Merhabalar herkese rica etsem görünce cevap verir misiniz bu benim ilk gebeliğim riskli bir gebelik 11 hafta oldu 13 hafta olduğunda gel tarama testi yapalım dedi 13 haftalık tarama testi sizce geç mi daha mı erken yapılmalı ve bir de 13 haftalık bebeğin cinsiyeti beli olur mu acaba