meri_ Bende hamileliğimi şiddetli göğüs ağrısı belirtisiyle öğrendim. Ama öyle böyle değildi ağrısı. Çok tuhaf bir ağrıydı. Yüz üstü yatamazdım, yürürken hafif göğüslerimiz sallanır illa canım gidiyordu. Kolum kenardan değseydi mesela çok aşırı kötü oluyordum. Normalde adet zamanı da ağrırdı ama o hassasiyet çok farklıydı. Allah yardımcınız olsun. 🤲🏻🌸