O sorun herkeste oluyo bence sabahları daha az akşamları daha çok şiş oluyo hamilelik çok farklı bebeğin pozisyonu o anki durumunuz az gazını bile olsa hamilelikte dev gibi şişiyor insan bence takılmayın bu duruma içiniz rahat olsun her zaman karnımız şiş yada sert olamaz ki ben kızıma 35 haftalık hamileliğim de bile karnımın yumuşak olduğu zaman oluyordu