Es07 valla doktor erken dogum riskin yok diyodu hep sebepler arasinda stres, gebelik sekeri ve enfeksiyon olabilir diye dusunuyoruz suanki doktorumla. Doktorumu degistirdim cunku biraz fazla yurusem cocuk asagidan cikacak gibi baski yapiyordu her muaynede ayni seyi soylememe ragmen 32+0 da gece 3 de damla damla suyum gelmeye basladi 18 saat yatirdilar ciger gekistirici igne yapabilmek icin aksma 6 gibi sezeryana aldilar. Ya rahim agzi acik oldugu icin cocukta enfeksiyon kapti yada bendeki enfeksiyon cocuga gecti emin degilim. Dayim kadin dogum uzmani onun tahminide rahim agzi acik 18 saat yatirdiklari icin cocuk enfeksiyon kapmasi kuvvetli ihtimal diyor. 17 gun kuvezde kaldi sonra taburcu oldu solunum sikintisi ve enfeksiyondan yatti bide 32 haftalik bebeklerde emme refleksi daha gelismemis oluyormus ne hikmetse bizimki hemen kapti memeyi guzel emince de 2 gunde taburcu ettiler emzirme denemelerinden sonra