Kızlar suyunuz gelmeden önce bebek hareketleriniz ne durumdaydı? Benim suyum hep fazlaydı üst sınırda. 36+4 bitiyor. Geceleri uyanınca vajinama doğru baskı ile karnımın içi patlayacak gibi hissediyorum. Ayağa kalkarken korkuyorum hep suyum gelecek diye ilk gebeliğim 😅