Doğumum Mart sonu Nisan başı gibi olacak kızlar ikinci doğumum olacak ikinci olmasına rağmen çok heyecanlıyım neler aldığımı sizlerle de paylaşmak istedim sizce aldiklarim yeterli mi sizde fikirlerinizi yazarsanız çok memnun olurum
15 alt üst takım
13 alt eşofman
7 uzun kol çıtçıtlı atlet
8 kısa kol çıtçıtlı atlet
6 tulum
12 çorap
Eldiven
Üç penye battaniye 🥰🥰